Migrääääään (kd är smal)

Nu har jag för första gången idag klarat att sätta mig upp.
Migrän är inte skoj för fem öre. Kd är smal, det är skoj.

Jag har upplevt någon slags livskvalitet i några dagar utan migrän i alla fall. Igår kittade jag en underhållande outfit. Tweed, Rugbyshorts, Loafers. Väldigt underhållande för tröttisar på smögenbryggan en tisdagkväll.
Jag har inte fått någon som tycker tillräckligt mycket om mig för att fota mina outfits ännu. Det är en aning enerverande. Men allt är sinnesjukt snyggt. Typ

Fotbollssparkande på havsvallen med profiler som Bloggflex, Mister Toolman, och Texas dagen innan. Texas husse var där med, han har vassa armbågar. Det ryktas att han under en tveksam ekonomisk period i sitt liv arbetade som konservöppnare på restaurang Kanten i Hunnebostrand.


Efter att ha slängt upp lite bilder är det läge att krypa ner i sängen igen och tycka synd om mig själv.
Det kan väl aldrig skada 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0